Deklaracja dostępności
Gmina Pruszcz Gdański zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://gminapruszczgdanski.budzetyjst.pl.
- Data publikacji:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna - wymogi ustawy są spełnione z pewnymi nielicznymi wyjątkami z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- Data sporządzenia: 2021-08-11
- Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Adam Kołowrocki
- E-mail: [email protected]
- Numer telefonu: 58 692 94 01
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Dostępność architektoniczna
Opis ogólny budynku
Budynek składa się z dwóch brył stykających się ze sobą za pomocą przeszklonego łącznika. Każda z brył posiada swoją klatkę schodową wraz z windą dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenia higieniczno – sanitarne, pomieszczenia administracyjne, pomieszczenie archiwum gminnego, sala konferencyjna, pomieszczenia techniczne.
Pod względem funkcjonalnym budynek dzielimy na:
- cześć konferencyjną – sala konferencyjna połączona z zapleczem socjalno – sanitarnym, sala konferencyjna przedzielona jest w połowie ścianką składaną dźwiękochłonną akustyczną zbudowane z ramy stalowo – aluminiowej.
- archiwum gminne
- cześć administracyjna – wszystkie referaty urzędu wraz z zapleczem sanitarno – socjalnym
- zaplecze sanitarne dla interesantów
- strefa poczekalni i informacji – hol główny
- wójt gminy z zastępcą oraz sekretariatem.
W strefie wejściowej znajduje się informacja wraz z biurem podawczym, sala obsługi, kasa, toalety ogólnodostępne.
Posadzki:
- hol, klatka schodowa, korytarze – gres,
- toalety – gres,
- sala konferencyjna, sala narad – gres,
- pomieszczenia techniczne, pomocnicze, socjalne, służbowe, rowerowe
- pom. 27A – PCV,
- reszta pomieszczeń – gres
- pomieszczenia biurowe:
- pok. 13 – gres
- pomieszczenia gabinetu wójta (pok. nr 206) oraz zastępcy (pok. nr 208) oraz pomieszczenia biurowe na II piętrze nr 204, 205, 205A, 207, 209, 210, 211 wykładzina podłogowa,
- pozostałe pomieszczenia – PCV
- archiwum gminne – gres